Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí.

 

Výměna a vrácení zboží - adresa pro vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřešit zasláním zboží na adresu Septa Trade s.r.o., Kubatova 1240/6, České Budějovice, 37004.

Vždy prosím dodržte tento postup:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu
    (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

  • Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí
    (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět). Zboží neposílejte na adresu sídla firmy.

  • Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).

  • Pokud zboží posíláte zpět, vytiskněte a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři. Zároveň vyplňte požadované údaje níže v tomto článku 

  • Formulář naleznete zde.

  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).

  • Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na na email info@septa.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději čísl oúčtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, napište na info@septa.cz nebo zavolejte na +420 777 574 567

Záruka

Na pracovní a ochranné prostředky je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek).

Reklamace

Jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží

  • kontaktujte nás na telefonu +420 777 574 567 , nebo emailem na info@septa.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.

  • Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.