Jak nakupovat

 Košík

  • Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "Vložit do košíku"

  • V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.

  • Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  • Nový zákazník, pokud nakupujete na Septa.cz poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.

  • Registrovaný zákazník, pokud jste již na Septa.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Doprava a platba

Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Možnosti dopravy a ceny.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny na zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

Možnosti platby

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

  • Hotově – dobírkou
    Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky

  • Platební kartou Visa/MasterCard
    Pouze při osobním vyzvednutí zboží u řidiče PPL a DPD.

Možnosti dopravy a ceny

Přehled způsobů dopravy

Doprava zdarma - Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 3 000 Kč (neplatí pro zboží, jehož váha může přesáhnout povolenou max. váhu 1 balíku, tj. 50 Kg. Zde se dopravné stanovuje individuálně - kontaktujte info@septa.cz) nebo během akcí zahrnujících Dopravu zdarma. V tomto případě odešleme vaše zboží do 2 - 4 pracovních dnů od objednávky.

Přepravce 

Dopravné / balík 

Dobírečné 

Dodání 

Poznámky 

DPD DPD 99 Kč 40 Kč 24-48 hodin Do 45 kg
logo_geis (Kopírovat) GEIS 99 Kč 40 Kč 24–48 hodin Do 45 kg
Česká pošta Česká pošta 145 Kč 40 Kč do 3 dnů Doručení následujcí pracovní den v případě balíku do ruky

 

DPD DPD

Dopravné: 99 Kč / balík; Dobírka: 40 Kč / zásilka

DPD doručuje balíčky až do váhy 50 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. O doručení budete informováni SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

Tip: Aplikace DPD Kurýr vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si lze vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.

 

logo_geis (Kopírovat) GEIS

Dopravné: 99 Kč / balík; Dobírka: 40 Kč / zásilka

GEIS doručuje balíky do 50 kg hmotnosti do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. U řidiče lze platit hotově i kartou. O doručení budete informováni SMS nebo emailem.

Tip: balík je možné sledovat nebo přesměrovat na GeisPoint na on-line sledování balíků a změna dispozic

 

Česká pošta Česká pošta

Dopravné: 145 Kč; Dobírka: 40 Kč

Balík do Ruky

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby. Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

On-line sledování balíků České počty

Balík Na poštu

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout

 

Osobní odběr

Ve spolupráci s firmou CERTAMET s.r.o. jsme připravili možnost osobního odběru. Vaší zásilku si je možné osobně převzít na adrese: Nádražní 222, 383 01 Prachatice v pracovní době kamenného obchodu, tj. Po- Pá 7.00 – 17.00 hod. a So 8.00 – 11.00 hod. Tato služba je zdarma.

 

Záruky, reklamace a výměna zboží:

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí.

Výměna a vrácení zboží - adresa pro vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřešit zasláním zboží na adresu Septa Trade s.r.o., Kubatova 1240/6, České Budějovice, 37004.

Vždy prosím dodržte tento postup:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu
    (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

  • Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí
    (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět). Zboží neposílejte na adresu sídla firmy.

  • Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).

  • Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.

  • Formulář naleznete zde.

  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).

  • Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na na email info@septa.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději čísl oúčtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, napište na info@septa.cz nebo zavolejte na +420 777 574 567

Záruka

Na pracovní a ochranné prostředky je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek).

Reklamace

Jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží

  • kontaktujte nás na telefonu +420 777 574 567 , nebo emailem na info@septa.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.

  • Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.